пятница, 21 апреля 2017 г.

   Шановні  колеги, щиро вітаю ВАС
        на методичній сторінці 

бібліотеки ЗЗШ № 65.





Книга, як птиця, -
Може весь світ облетіти.
Книга – цариця,
Може серцю повеліти.
Книга – богиня,
Бо може і чудо здійснити.
Книга – рабиня,
Часто проходить крізь стрій.
                                           К.Боришевський 







«Без пристрасті до книжки людині недоступна культура сучасного світу, інтелектуальне та емоційне вдосконалення».

                                                     В.О. Сухомлинський









Книги – кораблі думки, які плавають хвилями часу і несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління.


                                                                                                                         Ф. Бекон







"Мистецтво бути читачем – це те мистецтво, 

якого потрібно навчатись змалечку 

і виховувати протягом життя". 










«Людина, для якої книжка вже у дитинстві стала такою необхідною, як скрипка для музиканта, як пензель для художника, ніколи не відчуває себе обділеною, збіднілою і спустошеною».

                              В. Сухомлинський









Посада: Бібліотекар; вчитель української мови та літератури
Категорія: Спеціаліст вищої категорії
Дата народження: 05.09.1954
Назва навчального закладу, рік закінчення: Мелітопольське культпроосвіт училище, 1974; ЗДУ, 1992
Спеціальність за дипломом: бібліотечна справа; українська мова та література
Стаж пед. роботи, років: 40
З якого часу працює в даному закладі: 12.10.1983




 Я працюю в шкільній бібліотеці. За освітою я 

бібліотекар-бібліограф. 

Стаж роботи по спеціальності - 34 роки. 


Багато це чи мало? 

Риторичне питання. 

Я отримую задоволення, реалізовуючи 

власні ідеї. 
Однією з улюблених форм роботи для мене стало неформальне спілкування з школярами та проведення бібліотечних уроків з елементами гри.  
      В мене свої способи заохочення до читання. 
Я люблю спілкуватися з школярами. 
В атмосфері   доброзичливості відбуваються дива…
Тільки пролунає дзвоник, – прибігають в бібліотеку помічники. І ще з порога лунає питання: «А що Вам  допомогти?»…
І книжки слухняно займають свої  місця на полицях.


          Майже кожен, під час розстановки книжок, 

  обирає таку, що сподобалась. 

Потім виникає бажання взяти ту книжку, 

яку побачив в руках товариша. 

І з’являються книжки – улюблениці всього 

класу...




ЗАПРОШУЮ ВАС, 

МОЇ ЛЮБІ ДРУЗІ,

 ДО МОГО РОБОЧОГО МІСЦЯ.










Комментариев нет:

Отправить комментарий

   Шановні  колеги,  щиро вітаю ВАС         на методичній сторінці   бібліотеки  ЗЗШ  № 65. Книга, як птиця, - Може весь світ ...